پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228948
جلسه هيات مديره باشگاه تراکتورسازي برگزار شد
تاریخ انتشار : 1396/10/05 20:05:22
نمایش : 1658
نشست هيات مدير باشگاه تراکتورسازي عصر روز سه شنبه با حضور اکثريت اعضا برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جلسه هيات مديره باشگاه تراکتورسازي با حضور غلام عسگر کريميان رييس هيات مديره ، عباس الياسي و سعيد عباسي اعضاي هيات مديره و مصطفي آجورلو مديرعامل امروز برگزار شد.

مديرعامل باشگاه و سخنگوي هيات مديره  با تشريح جزئيات جلسه گفت:جلسه مفيدي بود و در اين نشست موضوعات بسيار خوبي مطرح شد. همچنين آخرين شرايط باشگاه، فعاليت ها و برنامه هاي اقتصادي و برنامه هاي درآمدزايي مورد بررسي قرار گرفت.

آجورلو همچنين تاکيد کرد:خوشبختانه فضاي بسيار خوبي در هيات مديره حاکم است و انشاءالله با همدلي همه اعضا در کنار هم براي موفقيت تراکتورسازي تلاش مي کنيم. هدف هيات مديره سربلندي باشگاه است و هواداران هم بدانند که اتحاد و انسجام خوبي وجود دارد که قطعا منجر به  موفقيت تراکتورسازي خواهد شد. بر اساس گفت و گو ها و مباحث صورت گرفته اعضا،  با تعامل و همکاري همه جانبه در راستاي حل مشکلات باشگاه تلاش خواهيم کرد و اين همکاري با حمايت هواداران نتيجه بخش خواهد بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html